.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كولايي در ساري:منافع ملي را بر منافع حزبي ارجح بدانيم
كولايي در ساري:منافع ملي را بر منافع حزبي ارجح بدانيم

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت گفت: وظيفه همه ما اين است كه منافع ملي را بر منافع حزبي در كشور ارجح بدانيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، الهه كولايي عصر ديروز در نشست سراسري شاخه جوانان جبهه مشاركت كشور افزود: تفاوت در آرزو و خواسته‌هايمان اين است كه در بسياري از مواقع جاي همديگر را مي‌گيرند و تمايلات به جايي مي‌رسند كه هيچگاه قابل دسترسي نيست.
وي با طرح سوالات مختلف اظهار داشت: ظرفيت‌سازي و يا همان دمكراتيزه شدن جامعه به مقتضاي توانايي، ارزش‌ها و استعدادهاي خدادادي است تا تلاش براي توزيع اين منابع در سطح قلمرو ملي انجام گيرد كه خوشبختانه تجربيات بسيار خوبي هم وجود دارد.
كولايي بيان كرد: راه عملياتي كردن و تحقق بخشيدن به خواسته‌ها را بايد بيابيم تا با نگاه پيشين و واقع‌بينانه به شرايط بين‌المللي و ملي مسائل حل گردد.
وي تاكيد كرد: يكي از مسائلي كه احزاب در كشور مشكل دارند عدم تعريف منافع ملي است كه براي حل آن در جامعه ايران نيازمند زمان هستيم و بايد منافع حزبي در ذيل منافع ملي قرار گيرد.
استاد دانشگاه تهران در بخش ديگري از سخنانش اضافه كرد: ما ديديم شكافها، بي‌مهريها و عقب‌ماندگيها چگونه ما را در هدفي واحد دچار تشتت ساخت تا با ايجاد شكاف در ميان ما به اهدافشان دسترسي پيدا كنند.
وي در همين زمينه ادامه داد :به عنوان مثال در انتخابات رياست جمهوري نهم آمار مجموعه اصلاح طلبان 17 ميليون نفر بود آيا نمي‌توانستيم در چارچوب سياستي متمركز و در سطحي نازلتر و سرعتي‌تر حركت منسجم داشته باشيم.
وي اظهار داشت: بياييد نقش جوانان را پررنگ تر كنيم و از تجربه گذشتگان استفاده كنيم و بسياري از مسائل را براي خودمان روشن‌ كنيم.
كولايي گفت: تقويت نگاه واقع‌گرايانه با درس گرفتن از تجربه ديگران بايد در دستور كار قرار گيرد و امكان ندارد نماينده‌اي بخواهد كاري كند و پشتوانه حزبي نداشته باشد.
وي گفت: وظيفه دمكراتيزه ساختن از درون تنها ابزاري است كه به ما اهميت مي‌دهد و ما را نسبت به تمام توطئه‌ها كه در مرزهاي ايران بسيار جدي هستند كاملا ايمن مي‌كند.
كولايي ادامه داد: آنچه بر ما گذشت نشان داد كه نگاه تحليلي ما اشتباه بود و اين بسيار پرهزينه بود در حالي كه مي‌توانستيم از طريق استدلال وقوع اين اتفاقات را پيش‌بيني كنيم.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت افزود: هيچ مسيري كم‌هزينه‌تر از مسير اصلاحي نيست و ما تجربيات بسياري به همراه هزينه‌ها و دستاوردها داريم و بايد از جايي آغاز كنيم و اين مسئله از طريق رعايت حقوق خانواده‌ها آغاز خواهد شد.
كولايي خاطرنشان كرد: ما در منطقه‌اي زندگي مي‌كنيم كه در پيرامون ما تحولات اساسي اتفاق افتاده و با انقلابي كه در آمريكا روي داده (11 سپتامبر) روند منطقه را دستخوش تغيير كرده است.
كولايي در پايان اشاره كرد: ما بايد زيربناها را براي جامعه تقويت كنيم و از همه نيروها و امكانات خود براي تعالي جامعه خود استفاده كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 2 آذر 1386
با سلام ؛ آیا می دانید دلیل استعفای رئیس حزب مشارکت مازندران در دوره مجلس ششم بعلت مخالفت با ترجیح منافع حزبی مشارکت بر منافع ملی بوده است . حالا در میان جوانان حزب مشارکت بسادگی صحبت از منافع ملی و ترجیح آن بر منافع حزبی می شود و کسی هم به این نماینده محترم سابق تذکر آیین نامه ای ؟؟؟!!!! نمی دهد . پس گلی به جمال کاندیداهای مستقل که خود را جریانهای حزبی و ... نمی کنند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.373 seconds.